تلفن های تماس : 02133856545 09124251334

مخزن فلزی هوایی

تو این قسمت میخواهیم در رابطه با مخزن فلزی هوایی صحبت کنیم و کاربرد این مخازن را به شما عزیزان بگوییم پس اگر قصد خرید این دسته از مخازن را دارید حتما تا انتهای این صفحه را مطالعه کنید

در ابیتدا باید بگوییم که مخازن هوایی عمدتا برای ذخیره آب آشامیدنی استفاده میگردد و این مخازن از ورق گالواینزه ساخته میشوند و همچنین امکان ساخت آنها با ورق های استیل نیز امکانپذیر میباشد

اما به دلیل آنکه قیمت ورق های استیل بسیار بالا میباشد دیگر ساخت آنها مقرون به صرفه نمیباشد به همین دلیل بهترین گزینه از لحاظ قیمتی و کارای مخازن گالوانیزه هستند.

مخزن هوایی دارای پایه های بلند میباشد که بمنظور ارتفاع دادن به مخازن در ساخت انها از پایه فلزی استفاده میشود تا مخازن آب را با فشار بیشتری به داخل لوله ها هدایت کنند.

مخازن هوایی در اشکال متفاوتی ساخته میشود که قیمت هر کدام بسته به ظرفیت و وزن مخزن و همچنین نوع مخزن متفاوت میباشد که در ادامه در رابطه با قیمت مخزن فلزی هوایی صحبت خواهیم کرد .

قیمت مخزن فلزی هوایی

مشخصات مخزن فلزی هوایی چیست ؟

این بخش در رابطه با مشخصات این دسته از مخازن به صحبت خواهیم پرداخت و به شما میگوییم برای ساخت مخزن فلزی هوایی به چه مشخصاتی نیاز داریم و ظرفیت این مخازن به چه صورت تعیین میگردد.

در ساخت مخزن فلزی هوایی در اولین قسمت نیاز به ظرفیت و ارتفاع پایه ها میباشد تا سازنده مخزن هوایی بتواند محاسبه کند که برای مخزن هوایی مورد نظر از چه ضخامت ورق و از چه قطر لوله ای استفاده کند تا استقامت کامل برای تحمل وزن مخزن با بار را داشته باشد.

بطور مثال یک مخزن هوایی 10 هزار لیتری با ارتفاع 12 متر پایه بصورت استاندارد باید از ضخامن ورق 4 میل برای کف و 3 میل برای بدنه و سقف مخزن استفاده گردد و قطر لوله ها هم از قط 3 اینچ با ضخامت 3 میل باید استفاده کرد.

اما همه اینها بستگی به ارتفاع دارد و سازنده مخزن فلزی میتواند بهترین گزینه ها را بر اساس نیاز مشتری انتخاب و در مخزن استفاده کند.

برای خرید مخزن هوایی در ابتدا شما باید نیاز های خود را به سازنده اطلاع دهید تا سازنده مخزن بر اساس نیاز های شما بهترین مخزن را از لحاظ قیمت و کیفیت طراحی و تولید کند.

 

مخزن فلزی هوایی

قیمت مخزن فلزی هوایی

نوبت به مبحث اصلی یعنی قیمت مخزن فلزی هوایی میرسد و میخواهییم به شما بگوییم چه پارامتر هایی در ساخت مخزن هوایی مهم است و در قیمت این مخزن تاثیر میگذارد.

مهمترین قسمت ظرفیت مخزن هوایی و ارتفاع پایه ها میباشد زیرا این دو مورد تعیین کننده این بخش میباشد که سازنده از چه متریالی با چه ضخامتی در ساخت مخزن استفاده کند.

پس در ساخت مخزن هوایی ضخامت ورق ها و قطر و ضخامت پایه تاثیر مستقیمی بر روی وزن مخزن دارد 

در نتیجه هر چقدر که وزن مخزن بیشتر شود قیمت مخزن نیز افزایش پیدا میکند زیرا مخزن از ورق های گالوانیزه و لوله های فولادی ساخته میشود که خرید این اقلام بر اساس کیلوگرم میباشد.

ضخامت ورق و لوله ها بر اساس ظرفیت و ارتفاع تعیین میگرددو هر چقدر ضخامت بالاتری استفاده شود عمر و کارایی مخزن بالاتر میرود امانباید مخزن بیش از حد سنگین شود.

 که این امر نیاز به یک شخص مجرب و سازنده با تجربه دارد که مخزن شما رو به صورتی طراحی نماید که شما با کمترین هزینه به بیشترین بهره وری از مخزن برسید.

حالا پس از تعیین لیتراژ نوع مخزن فلزی هوایی نیز مهم میباشد که بر اساس نوع مخزن هوایی که باید شکل آن تعیین گردد متریال نیز متفاوت خواهد بود.

به طور مثال یک مخزن هوایی استوانه ا ده هزار لیتری از لحاظ قیمتی با یک مخزن هوایی کروی 10 هزار لیتری متفاوت میباشد هر دو دارای یک ظرفیت هستند اما مخزن کروی متریال بیشتری نسبت به مخازن استوانه ای نیاز دارد به همین دلیل قیمت آن نیز بیشتر میشود.

مخزن فلزی هوایی استوانه

شما سروران گرامی میتوانید جهت خرید ، مشاوره و استعلام قیمت از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید

09124251334 فراهانی

02133856545 دفتر فروش

آدرس تانکر سازی : تهران جاده امام رضا(ع) کیلومتر 12 نبش کوچه طوس 12

((برای دریافت پیش فاکتور و استعلام قیمت حتما از طریق واتساپ اقدام نمایید))

((برای مشاهده نمونه محصولات حتما از پیج اینستاگرام ما دیدن فرمایید و مارو دنبال کنید))

((برای مشاهده مخزن دست دوم و سیلوی سیمان دست دوم حتما استوری های صفحه اینستاگرام مارا دنبال کنید))

مشاهده انواع مخازن فلزی

برای مشاهده نمونه کارهای هر دسته بندی بر روی تصویر آن کلیک نمایید.