تلفن های تماس : 02133856545 09124251334

تانکر سازی تهران نوین صنعت

تانکر سازی نوین صنعت با سابقه چندین دهه در ساخت مخازن فلزی ، گالوانیزه و سیلو های سیمان با بکارگیری از جدیدترین ابزارها و  بهترین و متخصصترین نیرو در زمینه ساخت صنایع فلزی آماده ساخت انواع مخازن فلزی جهت ذخیره مواد سوختی نظیر گازوییل و همچنین مخازن گالوانیزه جهت ذخیره مواد خوراکی نظیر آب آشامیدنی و همچنین مواد شیمیایی نظیر الکل ، تینر و …میباشد.

شما عزیزان میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

09124251334 فراهانی        02133856545 دفتر فروش

مخازن گالوانیزه فلزی

مخازن گالوانیزه عمدتا برای ذخیره و نگهداری آب آشامیدنی و مواد خوراکی مورد استفاده قرار میگیرند.درساخت این مخازن از ورق گالوانیزه یا به اصطلاح ورق سفید استفاده شده است زیرا این ورق ها مقاومت بالایی در برابر  اکسیده شدن دارند از این رو بهترین گزینه برای ذخیره آب آشامیدنی و مایعات خوراکی مخازن فلزی با ورق گالوانیزه میباشد.

گروه صنایع فلزی نوین صنعت مفتخر با چندیل سال سابقه در ساخت انواع مخازن فلزی گالوانیزه در ظرفیت ها متفاوت از هزار لتیر تا یک میلیون لیتر آمادگی خود را برای همکاری و ساخت مخازن گالوانیزه برای شما مصرف کننده عزیز اعلام نماید.

مخزن گالوانیزه آب تانکر سازی نوین صنعت
جهت مشاهده اطلاعات بیشتر بر روی عکس کلیلک نمایید

مخازن ذخیره گازوییل

مخزن ذخیره گازوییل یا همان مخازن ذخیره سوخت یا دیزل تانک ها برای نگهداری و ذخیره مواد سوختی نظیر گازوییل، بنزین ، نفیت و دیگر مواد سوختی مورد استفاده قرار میگیرند.درساخت این مخازن از ورق های فولادی ST37  بهره گرفته میشود زیرا این ورق ها از استحکام و مقاومت بالایی در برابر عوامل خارجی و محیطی برخوردار هستند.

تانکر سازی نوین صنعت آماده ساخت انواع مخازن ذخیره سوخت و گازوییل در تمامی ظرفیت ها ، اشکال و ابعادها برای مصارف صنعتی ، کشاورزی ، دامپروری و صنایع حمل و نقل و …. میباشد.

مخزن گازوییل تانکر سازی نوین صنعت
جهت مشاهده اطلاعات بیشتر بر روی عکس کلیلک نمایید

منبع آب هوایی

منبع آب هوایی یا به اصطلاح برج های ذخیره آب برای نگهداری از آب در ارتفاعات میباشد زیرا مخازن دارای ارتفاع و پایه های بلند از فشار بسیار بالایی در هنگام خروج مایعات و آب برخوردار میباشند.در ساخت این مخازن با توجه به نوع مواد ذخیره شده در آنها از ورق های گالوانیزه و فولادی استفاده میگردد.

در کارگاه تانکر سازی نوین صنعت واقع در جنوب شرق تهران بزرگ آماده ساخت انواع مخازن هوایی در تمامی ظرفیت ها از هزار لیتری الی 200 هزار لیتر در تمامی اشکال نظیر استوانه ، کروی و نیم کره میباشیم.

منبع آب هوایی تانکر سازی تهران
جهت مشاهده اطلاعات بیشتر بر روی عکس کلیلک نمایید

سیلوی سیمان

از سیلوی سیمان برای ذخیره و نگهداری مصالح ساختمانی نظیر گچ ، آهک ، سیمان و … استفاده میشود.این سیلو ها برای ذخیره غلات و دیگر مواد نیز مورد استفاده قرار میگیرند.در ساخت این سیلوها از ورق های فولادی با ضخامت های متفاوت استفاده میگردد.این سیلوها دارای پایه هایی با ارتفاع های متفاوت هستند.

انواع سیلو های سیمانی با ظرفیت های متفاوت و ابعاد و اندازه های سفارشی امروزه قابل ساخت در کارگاه تانکر سازی نوین صنعت میباشد.

سیلوی سیمان تانکر سازی نوین صنعت
جهت مشاهده اطلاعات بیشتر بر روی عکس کلیلک نمایید

مخزن چرخدار

مخازن چرخدار که به نام دیگر مخازن یدک کش و تریلر دار نیز معروف میباشند برای حمل مایعات خوراکی و سوختی نظیر آب و گازوییل مورد استفاده قرار میگیرند.از این رو این مخازن دارای محور ، فنر و لاستیک و دیگر متعلقات میباشند که به صورت جدا به تراکتور یا ماشین های باری نصب میشوند و از طریق آنها مایعات را از مکانی به مکان دیگر جابجا میکنند.

مخازن چرخدار یکی دیگر از تولیدات تانکر سازی نوین صنعت واقع در جاده امام رضا (ع) تهران بزرگ میباشد که در ظرفیت های هزار لیتر ، دوهزار لیتر ، سه هزار لیتر ، چهار هزار لیتر ،پنج هزار لیتر ،شش هزار لیتر الی 10 هزار لیتری در این کارگاه ساخته و تولید میشوند. 

مخزن چرخدار تانکر سازی نوین صنعت
جهت مشاهده اطلاعات بیشتر بر روی عکس کلیلک نمایید

مخزن حمل سوخت و آب

مخازن حمل آب و سوخت برای جابجایی مایعات خوراکی و سوختی برای مسافت های طولانی و در ظرفیت های بالا مورد استفاده قرار میگیرند.در ساخت مخازن ماشینی از ورق های فولادی و گالوانیزه و استیل استفاده میشود که هر کدام متناسب با نواع مایعی که داخل مخزن استفاده میشود کاربرد دارند.

در تانکر سازی نوین صنعت تمامی مخازن حمل سوخت و آب با ورق های فولادی و گالوانیزه تولید و ساخته میشوند در تمامی ظرفیت ها و متناسب با نوع ماشین ها و شاستی ها.

مخزن ماشین تانکر سازی نوین صنعت
جهت مشاهده اطلاعات بیشتر بر روی عکس کلیلک نمایید