تلفن های تماس : 02133856545 09124251334

ساخت مخزن آب گالوانیزه

در این قسمت سعی داریم در رابطه با ساخت مخزن آب گالوانیزه صحبت کنیم و شما را در رابطه با نحوه خرید، ساخت و تولید این مخازن آشنا کنیم.

پس اگر شما قصد خرید مخزت آب گالوانیزه را دارید حتما این صفحه را کامل بخوانید تا با نحوه ساخت مخزن گالوانیزه یا همان آب آشنا شوید.

در تصویر رو به رو شما یک مخزن گالوانیزه یا همان تانکر آب را مشاهده میکنید حالا می میخواهیم در ابتدا به شما بگوییم کهیک مخزن آب گالوانیزه باید دارای چه ویژگی هایی باشد.

در ساخت مخزن آب گالوانیزه از ورق سفید یا همان ورق گالوانیزه استفاده میشود.

اما برای هر مخزن ضخامت متفاوتی باید در نظر گرفته شود.

باید به این نکته توجه کنید که ضخامت ورق مخزن با عمر مخزن رابطه مستقیم دارد.یعنی اینکه :

به طورمثال یک مخزن 10 هزار لیتری با ورقی به ضخامت 3 میل دارای عمر تقریبی 20 ساله میباشد حالا اگر این مخزن با ضخامت 4 میل باشد عمر آن دو برابر میشود.

 

تانکر سازی

ساخت مخزن آب در تانکرسازی

حالا در این قسمت میخواهیم به نحوه ساخت مخزن آب در تانکرسازی تهران اشاره کنیم و به شما بگوییم که این مخازن به چه صورت ساخته و تولید میشوند.

پس از آنکه ظرفیت مخزن خود را تعیین کردیم و همچنین ضخامت استاندارد این مخزن را بدست آوردیم نوبت به ساخت مخزن آب در تانکرسازی میگردد.

برای اینکار ابتدا نیاز میباشد ورق تهیه شده را بر اساس ظرفیت مخزن مونتاژ نمود و سپس عدسی های مخزن را باید بعد از ساخت جهت انجام پرس و لبه زنی به قسمت مربوطه ارسال کرد.

بعد از مونتاژ و جوشکاری بدنه مخزن عدسی های پرس و لبه خورده را به بدنه مخزن متصل میکنیم و سپس هر دو عدسی را به مخزن از طریق جوشکاری متصل نموده.

بعد از اتمام جوشکاری کل مخزن نوبت به مرحله تست مخزن از طریق تست پنوماتیک برای مخازن آب  میرسد و بعد از انجام کامل تست حالا نوبت به قسمت ساخته پایه درب و جای قلاب ها میرسد.

بعد از انجام مراحل فوق در ساخت مخزن آب در تانکرسازی در آخرین مرحله نوبت به نصب بوشن های ورودی و خروجی و همچنین تخلیه میرسد.

لازم به ذکر میباشد که فرآیند ساخت هر مخزن متفاوت میباشد به این صورت که ساخت مخزن آب گالوانیزه زمینی با ساخت مخزن آب هوایی متفاوت میباشد.

چند نمونه از ساخت مخزن آب گالوانیزه

مخازن آب گالوانیزه

برای اینکه با نمونه کارهای بیشتری در زمینه ساخت مخازن آب گالوانیزه آشنا شوید بر روری دکمه زیر کلیک نمایید.