تلفن های تماس : 02133856545 09124251334

ساخت مخزن گالوانیزه فلزی

در این بخش میخواهیم در رابطه با ساخت مخزن فلزی گالوانیزه با شما عزیزان صحبت کنیم.

پس اگر قصد خرید مخزن گالوانیزه فلزی را دارید این مطلب را تا انتها دنبال نمایید زیرا در ادامه به نکات مهمی که در زمان خرید باید آنها را نیز بدانید اشاره خواهیم کرد.

همچنین مراحل ساخت مخازن گالوانیزه فلزی را نیز برای شما شرح خواهیم داد و نکات مهم در زمان ساخت این دسته از مخازن فلزی یا آهنی را نیز خواهیم گفت.

پس اگر قصد خرید و سفارش ساخت یک مخزن گالوانیزه فلزی را دارید حتما در ادامه همراه باشید.

عوامل مهم در ساخت مخزن گالوانیزه

در زمان ساخت یک مخزن گالوانیزه نکات مهمی میباشد که شما عزیزا باید در رابطه با آن کمی بدانید تا ساخت یک مخزن گالوانیزه بصورت خوب و مطمین صورت بگیرد.

اولین نکته در زمان ساخت یک مخزن گالوانیزه این میباشد که ضخامت ورق های استفاده شده در ساخت مخزن گالوانیزه با ظرفیت مخزن تطابق داشته باشد.

توصیه ما به شما عزیزاد این میباشد که در ساخت مخازن فلزی گالوانیزه از ضخامت های کمتز از دو میل استفاده نکنید.

تا هم مخزن شما عمر کافی و بازدهی کافی برای شما عزیزان را داشته باشد و هم از استقامت لازم در شرایط آب و هوایی متفاوت برخوردار باشد.

راه های ارتباط با ما :

شما عزیزان و سروران گرامی میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ساعات و روزهای کاری در تماس باشید.

02133856545 دفتر              09124251334 فراهانی

توجه داشته باشید با توجه به افزایش واسطه ها در فضای مجازی در زمان خرید حتما از اصالت فروشندگان اطمینان حاصل نمایید

مراحل ساخت مخزن گالوانیزه فلزی

در این بخش از صفحه میخواهیم در رابطه با نحوه ساخت و مراحل ساخت یک مخزن گالوانیزه فلزی توضیحات مختصری را خدمت شما عزیزان ارایه بدهیم.

اگر قصد خرید و سفارش ساخت یک مخزن گالوانیزه فلزی را دارید این بخش میتواند به شما عزیزان کمک شایانی بکند.

اولین گام در زمان ساخت یک مخزن فلزی از نوع گالوانیزه یا همان ورق سفید مشخص کردن نوع مخزن، اندازه های مخزن و شکل مخزن میباشد.

زیرا این پارامترها در تعیین میزان متریال مورد نیاز برای ساخت مخزن دخیل هستند.

از همین رو سازنده مخزن با توجه به مقادیر بالا نسبت به تعیین متریال مخزن مورد نظر و محاسبه مقدار ورق مورد نیاز اقدام مینماید.

بعد از محاسبه ورق مورد نیاز و متریال مصرفی برای ساخت مخزن و تهیه آن سازنده  باید ورق ها را بر اساس اندازه مخزن کونیک و مونتاژ نماید.

بعد از انجام مراحل بالا باید ورق های مخازن گالوانیزه به یکدیگر جوش داده شوند.معمولا برای جوشکاری مخازن از روش های متفاوت استفاده میگردد.

این روش ها بر اساس ضخامت ورق استفاده شده در ساخت مخزن تعیین میگردد.

بعاد از جوشکاری ورق ها نوبت به رول کردن مخزن میرسد که با توجه به ضخامت مخزن از دستگاه های نورد و تیفور برای رول کردن مخزن استفاده میشود.

بعد از رول کردن مخزن نوبت به جوشکاری دیواره خارجی مخزن و عدسی های مخزن میشود . 

بعد از اتمام کامل فرآیند جوشکاری بر روی مخزن نوبت مرحله تست مخزن میگردد که از روش های پنوماتیک و هیدرو استاتیک برای تست مخازن گالوانیزه استفاده میگردد.

بعد از تست کامل مخزن نوبت به نصب متعلقات نظیر: بوشن های ورودی ، خروجی و تخلیه همچنین درب مخزن و پایه ها و همچنین قلاب های بارگیری مخزن میرسدو بعد از آن مخزن مورد نیاز آماده تحول به مصرف کننده میگردد.

تصاویر نمونه کارهای مخازن گالوانیزه فلزی ساخته شد درتانکرسازی نوین صنعت