تلفن های تماس : 02133856545 09124251334

نکات مهم در زمان خرید مخزن فلزی یا آهنی

در این قسمت میخواهیم در رابطه با انواع مخازن فلزی و نکات مهم در زمان خرید این دسته از مخازن صحبت کنیم و اطلاعات مفید و مناسب جهت خرید این دساه از مخازن به شما سروران گرامی ارایه بدهیم.

پس اگر شما قصد خرید این دسته از مخازن را دارید حتما این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید تا بتوانید مخزن مورد نیاز خود را براحتی خریداری نمایید.

تفاوت مخزن گالوانیزه و مخزن ورق سیاه

در ابتدا به تفاوت این دو مخزن خواهیم پرداخت یعنی مخازن گالوانیزه و مخازن ورق سیاه.

مهم ترین تفاوت این دو مخزن نوع کاربرد و استفاده آنها میباشد که هر کدام بمنظور کاربرد خاصی مورد استفاده قرار میگیرد.

ابتدا به بحث در رابطه با مخازن گالوانیزه خواهیم پرداخت.

ویژگی های مخازن گالوانیزه

مخازن گالوانیزه بهترین گزینه برای نگهداری آب آشامیدنی میباشد و زمانی که به یک مخزن گفته میشود گالوانیزه ، یعنی اینکه در ساخت این مخازن از ورق های گالوانیزه استفاده شده است.

مخازنی که در ساخت آنها از ورق گالوانیزه استفاده گردیده است مقاومت بالایی در برابر آب دارند به همین دلیل خاصیت ضد زنگی دارند و به همین دلیل از گذشته تا به امروز از این مخازن برای نگهداری آب استفاده شده است.

حتی با گذشت سالها هنوز این دسته از مخازن دارای محبوبیت بالایی میباشند و در تمامی صنایع مثل صنایع کشاورزی ، دامپروری و … استفاده میشوند.

مخازن گالوانیزه علاوه بر خاصیت ضد زنگ بودن آنها در برار آب دارای ویژگی ضد جلبک و آنتی باکتریال بودن نیز میباشند یعنی اگر این مخازن در مقابل آفتاب شدید باشند به هیچ وجه داخل آنها جلبک رشد نخواهد کرد زیر نور آفتاب امکان عبور از جداره مخزن را به هیچ وجه ندارد.

همچنین به دلیل استفاده ازورق های گالوانیزه در این مخزن ها کیفیت آب و ماندگاری آب در این مخازن بسیار بالا میباشد.

علاوه بر آن مخازن گالوانیزه همانند سماور های خانگی عمل کرده و آهک موجود أر آب را به دیواره های خود میگیرند.

به همین دلیل میباشد که این مخازن از گذشته تا به امروز جزو پر مصرفت ترین مخازن جهت ذخیره آب بوده است و تا به امروز رقیب جدی نداشته است.

 

مخزن گالوانیزه 1000 لیتری

اگر قصد تهیه یک مخزن گالوانیزه فلزی را دارید میتوانید نمونه مخازن ساخته شده ما را در صفحه زیر مشاهده نمایید جهت ورود به صفحه کافیست بر روی دکمه آبی رنگ زیر کلیک نمایید تا به صفحه مربوط به مخازن فلزی گالوانیزه هدایت شوید.

در ادامه به بحث در رابطه با مخازن ورق سیاه صحبت خواهیم کرد و اطلاعات مربوط به این دسته از مخازن را به شما ارایه خواهیم داد.

مخازن ورق سیاه

در این قسمت به بحث در رابطه با مخازن ورق سیاه یا فولادی یا آهنی خواهیم پرداخت.همچنین کاربرد این مخازن را برای شما شرح خواهیم داد.

در ابتدا به کاربرد این مخازن خواهیم پرداخ و به شما خواهیم توضیح داد که این مخازن برای چه موادی استفاده میگردد.از مخازن ورق سیاه برای نگهداری مواد سوختی نظیر گازوییل ، نفت، بنزین و … و همچنین برخی مواد صنعتی استفاده میگردد.

این مخازن در اشکال متفاوتی ساخته میشود که هر کدام بمنظور کاری و با توجه به نیاز مصرف کننده ساخته و تولید میگردد.

همچنین مخازن ورق سیاه بهترین گزینه برای نگهداری مواد سوختی میباشد زیرا این مخازن دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند.

مخازن ورق سیاه مانند مخازن گالوانیزه دارای خاصیت ضد زنگ زدگی نمیباشند و اگر برای آب آشامیدنی استفاده گردند امکان پوسیدگی در آنها به شدت بالا میرود و همچنین به دلیل اینکه دارای خاصیت ضد زنگ زدگی نمیباشند برای آب آشامیدنی نیز مناسب نیستند.

اما به دلیل استحکام و مقاومتی که دارند بهترین گزینه برای موادی میباشند که باعث پوسیدگی فلز نمیشوند همانند گازوییل.

 

تانکر 20 هزار لیتری

اگر قصد تهیه یک مخزن ورق سیاه جهت ذخیره سوخت را دارید و همچنین قصد مشاهده نمونه کارهای تانکر سازی نوین صنعت را دارید میتوانید از طریق کلیک کردن بر روی دکمه قرمز رنگ زیر به صفحه مربوط به مخازن سوخت تولید شده در تانکر سازی نوین صنعت مراجعه نمایید

اشکال مخازن فلزی

خوب پس از اینکه با مخازن گالوانیزه و مخازن ورق سیاه آشنا شدیم و متوجه کاربرد این دو نوع مخزن شدیم نوبت به اشکال و انواع مخازن فلزی میرسد.در این قسمت میخواهیم در رابطه با اشکالی که میتوان مخازن فلزی را تولید کرد صحبت کنیم و ویژگی های هر کدام از این اشکال را به شما نوبت به نوبت توضیح دهیم.

مخازن فلزی را میتوان در اشکال مختلفی تولید کرد که هر کدام از این اشکال بر اساس نیاز مصرف کننده طراحی میگردد.یکی از مزایای مخازن فلزی همین مورد میباشد.یعنی امکان ساخت این مخازن در هر نوع شکلی وجود دارد همچنین میتوان با توجه به ابعاد مورد نیاز مصرف کننده مخازن را طراحی نمود تا مصرف کننده براحتی بتواند مخزن مورد نیاز را در محل مناسب با توجه به فضای در نظر گرفته شده قرار بدهد.

اما این مخازن را در چه اشکالی میتوان تولید و طراحی کرد ؟

این مخازن قابل تولید در هر شکل و اندازه ای هستند اما پرکاربردترین اشکالی که برای ساخت این مخازن استفاده میگردند به تریتب عبارتند از : استوانه افقی ، استوانه عمودی ، مکعب مستطیل ، مکعب افقی ، مکعب عمودی ، کروی ، نیم کره ، بیضی ، مکعب بیضی ، مخروطی و … 

که هر کدام از این اشکال دارای ویژگی مخصوص خود هستند که در ادامه به بحث در رابطه با هرکدام از این اشکال خواهیم پرداخت.

قیمت مخزن گازوییل

راه های ارتباطی با ما :

جهت مشاوره و استعلام قیمت انواع مخزن گالوانیزه ، مخزن سوخت ، مخزن پلی اتیلن و سیلو های سیمان از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

09124251334 فراهانی          02133856545 دفتر