تلفن های تماس : 02133856545 09124251334

منبع گالوانیزه دو هزار لیتری

در این قسمت میخواهیم در رابطه با منبع آب گالوانیزه دو هزار لیتری با شما عزیزان صحبت کنیم و نکات لازم جهت خرید و فروش این دسته از مخازن را به شما عزیزا بصورت مختصر توضیح دهیم پس اگر قصد خرید یک مخزن گالوانیزه جهت ذخیره و نگهداری آب آشامیدنی برای ساختمان یا کارگاه خود را دارید این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

در ابتدا لازم میباشد تا با مخازن فلزی گالوانیزه آشنا شوید و تفاوت بین مخازن گالوانیزه با سیار مخازن فلزی را بدانید که در ادامه در قسمت تفاوت این دو محصول توضیحات لازم را به شما عزیزان خواهیم داد.

همچنین در رابطه با قیمت منبع آب گالوانیزه دو هزار لیتری و تفاوت قیمت فروشندگان نیز توضیح خواهیم داد تا در زمان خرید دچار سردرگمی نشوید و دلیل این تفاوت قیمت ها را بدانید.

معرفی منبع گالوانیزه دو هزار لیتری

در این پارگراف قصد داریم به معرفی این محصول بپردازیم.منبع آب گالوانیزه دو هزار لیتری برای ذخیره آب آشامیدنی استفاده میشود و بهتر میباشد از این مخازن بمنظور نگهداری مایعات خوراکی استفاده گردد.

در ساخت این مخازن از ورق های گالوانیزه استفاده شده است و به همین دلیل به این مخازن منبع آب گالوانیزه گفته میشود .

این مخازن را در اشکال متفاوتی میسازند اما متداولترین اشکال برای یک منبع آب گالوانیزه دو هزار لیتری استوانه ای و مکعبی میباشد که در ادامه در رابطه با ابعاد و اندازه های هر کدام از این مخازن بطور کامل توضیح خواهیم داد.

راه های تماس با ما :

شما عزیزان و مصرف کنندگان گرامی میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر در ساعات کاری و روزهای کاری جهت مشاوره ،استعلام قیمت و خرید منبع آب گالوانیزه دو هزار لیتری با ما در تماس باشید .

شماره های تماس با ما :    02133856545 دفتر              09124251334 فراهانی 

با توجه با افزایش واسطه ها و دلال ها در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی حتما اطمینان حاصل نمایید که از تانکر سازی های معتبر و با تجربه خرید خود را انجام میدهید .

نحوه خرید منبع آب گالوانیزه دو هزار لیتری

شما عزیزان برای خرید مخزن فلزی گالوانیزه دو هزار لیتری نوین صنعت میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در تماس باشید.همچنین در صورتی که نیاز به هرگونه مشاوره در رابطه با ابن مخازن دارید نیز ما پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

اما در زمان خرید یکسری نکات میباشد که شما عزیزان باید با این نکات آشنا شوید تا بتوانید یک خرید با اطمینان و خوب را تجربه نمایید .

درزمان خرید منبع فلزی گالوانیزه اولین نکته اطمینا حاصل کردند از مناسب بودن مخزن برای محلی که میخواهید مخزن را در آن قرار بدهید میباشد.برای این کار حتما اندازه مخزن مورد نظر را با محل قرار گیری مخزن مقایسه نمایید تا متحمل هزینه تعویض و حمل ونقل و نصب مجدد مخزن نگردید.

نکته دیگر این میباشد که حتما از مخازن گالوانیزه برای ذخیره آب آشامیدنی و از مخازن ورق سیاه برای ذخیره سیالات سوختی نظیر گازوییل و بنزین استفاده نمایید تا مخزن برای شما عمر کافی را داشته باشد.

قیمت مخزن گالوانیزه 2000 لیتری

برای دانستن تفاوت قیمت مخزن فلزی گالوانیزه دو هزار لیتری باید چند مورد را زیر نظر داشته باشید .

عواملی زیادی بر روی قیمت مخزن فلزی تاثیر گذار میباشند.اما سه عامل مهم بر روی قیمت یک مخزن فلزی بسیار از بقیه مهم تر میباشند که این سه عامل عبارت است از : نوع مخزن گالوانیزه ، نوع ورق مخزن ، و ضخامت ورق مخزن گالوانیزه.

عوامل دیگری نیز بر روی قیمت این مخازن تاثیر گذار هستند اما از الویت کمتری برخوردار میباشند نظیر نوع رنگ آمیزی ، تعداد پایه های مخزن ، تعداد بوشن ها و فلنچ ها و ….

چند نمونه از مخازن گالوانیزه ساخته شده توسط تانکر سازی نوین صنعت