تلفن های تماس : 02133856545 09124251334

مخزن گالوانیزه 10 هزار لیتری

مخزن گالوانیزه ده هزار لیتری

در این بخش میخواهیم در رابطه با مخزن گالوانیزه ده هزار لیتری با شما عزیزان صحبت کنیم.پس اگر شما هم قصد خرید یک مخزن گالوانیزه با ظرفیت 10 هزار لیتر برای ذخیره آب را دارید این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا به بتوانید با یک نتیجه گیری مناسب یک مخزن مناسب تهیه نمایید.

در ابتدا باید توجه داشته باشید که مخازن گالوانیزه برای ذخیره آب آشامیدنی و همچنین آب مصرفی مورد استفاده قرار میگیرد و یکی از قدیمی ترین و بهترین گزینه ها برای ذخیره آب میباشد که از گذشته تا به امروز در تمامی صنایع و مصارف خانگی کاربرد داشته است و جزو مخازن با دوام و مناسب برای ذخیره آب و مایعات بهداشتی بوده است.

مخزن گالوانیزه ده هزار لیتری قابل ساخت در اشکال متفاوتی می باشد که اشکال مرسوم برای ساخت این مخازن استوانه افقی ، استوانه عمودی ، مکعب مستطیل ، بیضی و … میباشد همچنین امکان ساخت این مخازن در اشکال سفارشی نیز مقدور میباشد.

علاوه بر اینکه این مخازن را میتوان در اشکال متفاوت ساخت ، ساخت این مخازن در ابعاد مختلف نیز امکانپذیر میباشد واین امکان برای مصرف کننده وجود دارد که مخزن مورد نیاز خود را بر اساس ابعاد مورد نیاز خود به سازنده سفارش بدهد.

قیمت مخزن ده هزار لیتری گالوانیزه نسبت به سایر مخازنی که برای آب استفاده میگردند مناسبتر میباشد از این رو این دسته مخازن بسیار مورد توجه مصرف کنندگان میباشد و از گذشته تا به امروز جزو مخازن محبوب در بین مصرف کنندگان بوده است و دلیل این محبوبیت  قیمت مناسب ، دوام بالا ، استقامت زیاد در برابر شرایط آب و هوایی و کیفیت و ماندگاری آب در این مخازن است.

شما عزیزان میتوانید جهت خرید ، مشاوره و استعلام قیمت از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ساعات کاری تماس بگیرید.

شماره های تماس : 02133856545 دفتر        09124251334 فراهانی


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک کنید


جهت مشاهده صفحه اینستاگرام اینجا کلیک کنید

جهت برقراری تماس با تلفن همراه مدیریت ( فراهانی ) بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.


جهت برقراری تماس با دفتر فروش بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.


مخزن گالوانیزه ده هزار لیتری تانکر سازی