تلفن های تماس : 02133856545 09124251334

مخزن آب 10 هزار لیتری گالوانیزه

اگر قصد خرید یک مخزن آب 10 هزار لیتری گالوانیزه برای ذخیره آب آشامیدنی و مصرفی و همچنان مایعات خوراکی را دارید این مطلب را تا انتها بخوانید زیرا در این قسمت میخواهیم اطلاعات مورد نیاز شما برای خرید مخازن گالوانیزه و مراحل ساخت این مخازن را توضیح دهیم .

در ابتدا باید بدانید که اگر قصد خرید یک مخزن برای ذخیره آب و مایعات خوراکی را دارید باید مخازن و تانکر هایی را خریداری کنید که در ساخت انها از ورق های گالوانیزه استفاده شده باشد.

ورق های گالوانیزه در اصل همان ورق های فولادی میباشند که با روکش گالوانیزه به اصطلاح گالوانیز شده اند و از گذشته تا به امروز بهترین گزینه برای ذخیره آب آشامیدنی بوده اند.

دلیل اینکه مخازن گالوانیزه در بین مخازن دیگر محبوبیت بیشتری دارد ، استقامت بالا ، مقاومت بیشتر در برابر عوامل خارجی ، طول عمر بیشتر نسبت به سایر مخازن ، کیفیت و ماندگاری یالای آب در مخازن گالوانیزه و همچنین قیمت مناسب و سهولت در حمل و جابجایی آنها میباشد .

حالا که متوجه شده ایم برای آب و مایعات خوراکی باید از مخازن گالوانیزه استفاده نماییم باید بدانیم که برای هز ظرفیت از چه ضخامت ورق گالوانیزه برای ساخت این مخازن استفاده نماییم.

شما عزیزان میتوانید جهت خرید ، مشاوره و استعلام قیمت مخزن آب 10 هزار لیتری گالوانیزه با شماره های زیر در ساعات کاری تماس بگیرید.

02133856545 دفتر فروش            09124251334 فراهانی (مدیریت)

مخزن آب 10 هزار لیتری گالوانیزه