تلفن های تماس : 02133856545 09124251334

مخزن گازوییل 30 هزار لیتری

در این قسمت میخواهیم در رابطه با مخزن گازوییل 30 هزار لیتری با شما عزیزان صحبت کنیم و اطلاعات لازم و کافی را درباره این دسته از مخازن به شما سروران عزیز ارایه کنیم پس اگر قصد خرید یک مخزن ذخیره گازوییل به ظرفیت 30 هزار لیتر را برای خود دارید این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید تا اطلاعات کافی را برای خرید این دسته از مخازن بدست آورید.

در قسمت نخست باید بدانید که برای ساخت مخازن سوخت و ذخیره گازوییل از ورق های کربن استیل یه به اصطلاح ورق های استفاده میشود زیرا این دسته از ورق ها از مقاومت و استقامت کافی برای نگهداری و ذخیره مواد سوختی برخوردار هستند و همچنین قیمت مناسب تری نسبت به محصولات مشابه دارند و مورد تایید شرکت نفت نیز هستند.

مخزن های ذخیره گازوییل در ظرفیت ها 30 هزار لیتری قابل ساخت در اشکال متفاوتی هستند که معمولا به صورت استوانه افقی ، استوانه عمودی ، مکعب شکل ، مستطیل شکل ، بیضی و … قابل ساخت هستند و همچنین این مخازن را میتوان در ابعاد سفارشی با توجه به نیاز مصرف کننده نیز میتوان طراحی و ساخت.

ظرفیت یک مخزن سوخت را با استفاده از فرمول های ریاضی میتوان بدست آورد که معمولا اندازه و ابعاد یک مخزن استوانه افقی به ظرفیت 30 هزار لیتری بصورت 6 متر طول و 250 سانتی متر قطر میباشد. که البته این اندازه ها قابل تغییر نیز هستند اما از این رو که این ابعاد هم پرتی کمتری میبرد و هم قابل حمل و جابجایی راحتتر و آسانتری میباشد این ابعاد را بصورت پیش فرض استاندارد در نظر گرفته میشود برای یک مخزن 30 هزار لیتری .

شما عزیزان اگر قصد خرید یک مخزن گازوییل 30 هزار لیتری را دارید میتوانید با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

09124251334 فراهانی              02133856545 دفتر فروش

جهت برقراری تماس با تلفن همراه مدیریت ( فراهانی ) بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

جهت برقراری تماس با دفتر فروش بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.