تلفن های تماس : 02133856545 09124251334

خرید مخزن گازوییل فلزی 20 هزار لیتری

در این بخش میخواهیم در رابطه با انواع مخزن گازوییل فلزی 20 هزار لیتری با شما عزیزان صحبت کنیم و در رایطه با این مخازن توضیحات مختصری را بیان کنیم.

پس اگر قصد خرید مخزن گازوییل فلزی 20 هزار لیتری را دارید و برای ذخیره سوخت و گازوییل میخواهید از آن استفاده کنید این مطلب را حتما بخوانید.

همچنین در این صفحه نکاتی در رابطه با خرید مخازن فلزی ذخیره سوخت نیز خواهیم گفت که در زمان خرید به شما عزیزان کمک خواهد کرد.

علاوه برآن در رابطه با نحوه محاسبه قیمت و عوامل مهم و تاثیرگذار بر روی قیمت مخزن گازوییل فلزی 20 هزار لیتری نیز صحبت خواهیم کرد.پس اگر قصد خرید یک مخزن فلزی برای ذخیره سوخت و گازوییل را دارید این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

معرفی مخزن فلزی گازوییل بیست هزار لیتری

در ابتدا لازم میباشد تا به معرفی و شرح مختصری در رابطه با مخزن فلزی ذخیره گازوییل و سوخت با ظرفیت 20 هزار لیتر بپردازیم تا شما آشنایی نسبی با این مخازن داشته باشید.

همانطور که در بالا اشاره شد این مخازن جهت ذخیره سوخت و گازوییل میباشند و مناسب نگهداری مایعات خوراکی نظیر آبنیستند

در ساخت این مخازن از ورق های سیاه استفاده شده است که طبق استاندارد شرکت نفت باید از مخازن ورق سیاه فولادی برای ساخت مخازن سوخت استفاده گردد.

این مخازن در ابعاد و اشکال متنوعی ساخته و توزیع میشوند که در ادامه در رابطه با نحوه ساخت و اشکال این مخازن توضیحات بیشتری خواهیم داد.

اشکال مخزن گازوییل 20 هزار لیتری

مخازن فلزی ذخیره سوخت و گازوییل در اشکال و ابعاد متنوعی ساخته و توزیع میگردند که این ابعاد به محل قرار گیری مخزن با توجه به نیاز مصرف کننده تعیین میگردد.

متداولترین اشکالی که برای این مخازن در نظر گرفته میشود اشکالی همچون : استوانه افقی ، استوانه عمودی ، مکعب مشتطیل و بیضی هستند که البته اینها جزو اشکال پر مصرف و محبوب در بین خریداران میباشد.

اما اشکالی همچون مخروطی و ذوزنقه ای نیز جزو اشکالی هستند که در ساخت این مخازن میتوان از آن استفاده کرد.

لازم به ذکیر میباشد که مخازن فلزی قابلیت ساخت در هر سایز و اندازه و شکلی را دارا میباشند و امکان ساخت این مخازن مطابق با نیاز خریدار امکانپذیر میباشد.

راه های تماس با تانکر سازی نوین صنعت :

شما عزیزان و خریداران گرامی میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ساعات کاری و روز های کاری جهت مشاوره ، خرید و استعلام قیمت مخزن گازوییل فلزی 20000 لیتری در تماس باشید:

شماره های تماس :     02133856545 دفتر          09124251334 فراهانی

با توجه با افزایش واسطه ها در فضای مجازی در زمان خرید حتما از اصالت فروشندگان و تانکر سازی های معتبر اطمینان حاصل نمایید تا یک خرید خوب را تجربه نمایید.

نکات مهم در زمان خرید مخزن گازوییل 20 هزار لیتری

یکی از بخش های مهم این صفحه نکاتی میباشد که در این بخش قصد داریم به آن بپردازیم.

در زمان خرید مخازن ذخیره سوخت چندین نکته مهم وجود دارد که خریداران و مصرف کنندگان باید در زمان خرید حتما به این نکات اهمیت بدهند.

یکی از این نکات مهم در زمان خرید مخزن گازوییل فلزی 20 هزار لیتری مقایسه ابعاد مخزن مورد نظر با محل قرار گیری مخزنن میباشد.تا مجبور به پرداخت هزینه تعویض مخزن و جابجایی و حمل و نقل مجدد مخزن نشوید.

نکته دیگر و مهم در زمان خرید تعیین ضخامت مخزن مورد نیاز برای بر اساس ظرفیت مخزن میباشد که متاسفانه امروزه به دلیل افزایش شدید قیمت ها و همچنین عدم آگاهی خریداران برخی از فروشنده ها و سازنده ها بمنظور پایین آوردن قیمت مصرف کننده سعی در تولید مخازن فلزی با کیفیت پایین و ضخامت های غیر استاندارد میکنند.

بعد از خرید مخزن باید توجه داشته باشید که محل قرار گیری مخزن باید تراز باشید همچنین زیر پایه های مخزن نیز باید صاف ، تراز، محکم و یکدست باشید .

قیمت مخزن گازوییل 20000 لیتری

عوامل زیادی بر روی قیمت مخزن گازوییل 20،000 لیتری تاثیر گذار میباشد که ما در این بخش چند مورد از مهمترین این عوامل را به شما عزیزان معرفی میکنیم.

مهمترین عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت مخازن فلزی عبارتند از : نوع شکل مخزن ، نوع ورق استفاده شده در مخزن ، ضخامت ورق مخزن.که اینها جزو مهمترین عامل ها میباشند.

البته عواملی همچون نوع رنگ آمیزی مخزن ، نوع پایه ها ای مخزن ، متعلقات و آپشن های اضافه و … نیز بر روی قیمت مخزن تاثیرگذار هستند.

چند نمونه از مخازن گازوییل ساخته شده در تانکر سازی نوین صنعت