تلفن های تماس : 02133856545 09124251334

مخزن چرخدار 5 هزار لیتری گالوانیزه

در این قسمت میخواهیم یک نمونه از تولیدی های تانکرسازی نوین صنعت که مخزن چرخدار 5 هزار لیتری گالوانیزه نام دارد را برای شما عزیزان توضیح دهیم پس اگر قصد خرید یک مخزن یا تانکر چرخدار به ظرفیت 5 هزار لیتر را دارید این مطلب را تا انتها دنبال نمایید زیرا در این بخش به تمام مباحث در رابطه با ساخت مخازن چرخدار گالوانیزه صحبت خواهیم کرد و تفاوت ها ، مشخصات این دسته از مخازن و نحوه ساخت این مخازن را برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

در ابتدا باید بدانید که مخازن گالوانیزه برای ذخیره آب استفاده میشوند پس اگر قصد خرید یک مخزن برای مایعات خوراکی و آب را دارید باید از مخازنی که با ورق های گالوانیزه ساخته شده اند استفاده کنید و اگر برای ذخیره سوخت و مایعات صنعتی نیاز به یک مخزن دارید باید از مخازنی استفاده نمایید که از ورق های سیاه یا فولادی در ساخته آنها استفاده شده است استفاده نمایید.

مدر ساخت مخازن چرخدار از شاستی های تک محور و دو محور استفاده میشود که مخازن تک محور یا دوچرخ برای ظرفیت های پایین و مخازن دو محور یا چهارچرخ برای ظرفیت های بالا استفاده میشود در مخازن های چهارچرخ نظیر مخزن چرخدار 5 هزار لیتری گالوانیزه از قابلیت گردان نیز استفاده میشود که این امکان را به مخزن میدهد که در پیچ ها به راحتی هم راستای کشنده به طرفین بچرخد.

از دو چرخ برای ظرفیت های پایین نظیر هزار لیتری ، دو هزار لیتری و سه هزار لیتری استفاده میشود و برای ظرفیت های بالای سه هزار لیتر از 4 چرخ و دو محور استفاده میگردد.

شما عزیزان میتوانید جهت خرید مخزن چرخدار 5 هزار لیتری گالوانیزه ، مشاوره و استعلام قیمت از طریق راه های ارتباطی زیر در ساعات کاری با ما در تماس باشید.

02133856545 دفتر فروش                          09124251334 فراهانی