تلفن های تماس : 02133856545 09124251334

مخزن بیضی طبرستان

در این قسمت میخواهیم در رابطه با مخزن بیضی طبرستان با شما عزیزان صحبت کنیم و مزایا و ویژگی های این محصول شرکت مجتمع پلاستیک طبرستان را برای شما عزیزان بازگو نماییم پس اگر قصد خرید یک مخزن بیضی شکل پلی اتیلن را دارید حتما این مطلب را تا انتها دنبال نمایید تا بتوانید یک خرید راحت و مطمین را تجربه نمایید.

مخازن بیضی معمولا در ظرفیت 500 لیتر تا 6 هزار لیتر تولید میشوند و معمولا در صنایع های مختلف نظیر صنایع کشاورزی کاربرد بسیار بالایی دارند .

قیمت مخزن بیضی طبرستان نسبت به مخازن افقی و عمودی بیشتر میباشد و دلیل این افزایش قیمت وزن موادی بالاتر نسبت به سایر مخازن هم رده خود میباشد.

ابعاد مخزن بیضی متفاوت میباشد ولی ارتفاع کمتری نسبت به مخزن های افقی دارد و یکی از برتری های این مخزن محسوب میشود که همین امر موجب محبوبیت این مخزن گردیده است .

کاربرد مخازن بیضی بیشتر در صنایع کشاورزی و استفاده از این مخازن بر روی تریلر های یدک کس میباشد زیرا مخازن بیضی از ضربه های مایعات داخل مخزن به دیواره های مخزن جلوگیری میکند به همین دلیل گزینه مناسبی جهت حمل مایعات میباشد.

در ادامه به بحث تخصصی تر در رابطه با این مخازن خواهیم پرداخت .شما عزیزان میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در رابطه با مخازن پلی اتیلن مشاوره و استعلام قیمت بگیرید.

شماره های تماس با ما : 02133856545 دفتر        09124251334 فراهانی

(( فقط در ساعات کاری و روز های کاری پاسخگوی شما عزیزان هستیم ))

جهت برقراری تماس با تلفن همراه مدیریت ( فراهانی ) بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

جهت برقراری تماس با دفتر فروش بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

مخزن بیضی طبرستان تانکر سازی