تلفن های تماس : 02133856545 09124251334

مخزن آسانرو طبرستان

در این قسمت میخواهیم در رابطه با مخزن آسانرو طبرستان صحبت کنیم که این محصول یکی از محصولات پرفروش شرکت مجتمع پلاستیک طبرستان در ایران میباشد.دلیل اینکه این مخزن یکی از بهترین محصولات شرکت طبرستان میباشد را در ادامه توضیح خواهیم داد و دلیل این محبوبیت را بطور کامل برای شما عزیزان شرح خواهیم داد.

مخزن آسانرو به جهت سهولت در جابجایی و قرار گرفتن در محیط های که دارای عرض کم میباشند تولید گردیده است و پهنای کم این محصول یکی از ویژگی های این محصول میباشد که این ویژگی باعث شده است که این مخزن قابلیت حمل و عبور از درب های باریک که دارای عرض کمی هستند را داشته باشد که سایر مخازن پلی اتیلن به دلیل پهنای بیشتر نسبت به این محصول مناسب فضاهایی که پهنای کمی دارند نمیباشد.

قیمت مخازن آسانرو نسبت به سایر محصولات پلیمری بیشتر میباشد زیرا در ساخت این محصول از مواد بیشتری استفاده گردیده است به همین دلیل قیمت مخزن آسانرو پلی اتیلن نسبت به قیمت یک مخزن افقی یا عمودی بیشتر میباشد که همانطور که گفته شد دلیل این افزایش قیمت وزن موادی بیشتر این محصول میباشد.

ابعاد یک مخزن آسانرو به ظرفیت آن بستگی دارد و ظرفیت مخازن آسانرو یا اسلیم تانک معمولا پانصد لیتری ، هزار لیتری ، هزار و پانصد لیتری و دو هزار لیتری میباشد که هر کدام از اینها دارای ابعاد منحصر به فرد خودشان هستند که در ادامه به توضیح در رابطه با ابعاد و سایز های این محصولات خواهیم پرداخت.

اگر شما قصد خرید یک مخزن آسانرو پلی اتیلن را دارید این مطلب را تا انتها بخوانید تا اطلاعات مربوط به این مخازن را به شما عزیزان توضیح دهیم و شما بتوانید یک خرید کامل و خوب را تجربه نمایید.

همچنین میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید و هر گونه پرسش و سوالی را دارید مطرح نمایید تا در سریعترین زمان ممکن به شما عزیزان پاسخ بدهیم.

شماره های تماس با ما : 09124251334 فراهانی    02133856545 دفتر

جهت برقراری تماس با تلفن همراه مدیریت ( فراهانی ) بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

جهت برقراری تماس با دفتر فروش بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

مخزن آسانرو طبرستان تانکر سازی نوین صنعت