تلفن های تماس : 02133856545 09124251334

مخزن آب عمودی طبرستان

در این صفحه قصد داریم تا شما را با مخزن آب عمودی طبرستان آشنا کنیم.همچنین در این مطلب به ویژگی های منبع های پلی اتیلن عمودی یا همان ایستاده خواهیم پرداخت . کاربرد این مخازن را در مصارف صنعتی و مسکونی برای شما عزیزان شرح خواهیم داد پس اگر به دنبال خرید یک مخزن یا تانکر پلی اتیلن جهت ذخیره آب یا مواد صنعتی هستید این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید زیرا در این قسمت مطالبی را به شما عزیزان خواهیم گفت که در زمان خرید یک مخزن پلی اتیلن یا همان پلاسیتیکی بسیار مهم میباشد.

همچنین در این قسمت به نحوه خرید این مخازن نیز خواهیم پرداخت در کل به شما عزیزان خواهیم گفت چه پارامترهایی در زمان خرید مخازن عمودی مهم میباشد و دانستن آنها برای مصرف کننده دارای اهمیت بالایی میباشد تا مصرف کننده بتواند مخزن مورد نیاز خود را مطابق با نیاز خود خریداری کند زیرا امروزه با افزایش شرکت های تولیید کننده مخازن پلیمری و همچنین بازار رقابتی و نا آگاهی مصرف کنندگان و همچنین نبودن ثبات قیمت در مواد اولیه ساخت مخازن پلی اتیلن برخی از تولیید کنندگان سودجو با سودجویی از عدم آگاهی مصرف کنندگان و عرضه کالای نامرغوب با قیمت غیر منصفانه سعی در فریب مصرف کنندگان دارند.

در ادامه به تمامی مباحث مربوط به مخازن عمودی پلی اتیلن خواهیم پرداخت پس این مطلب را حتما تا انتها مطالعه نمایید 

همچنین شما عزیزان میتوانید جهت مشاوره و استعلام قیمت مخازن پلی اتیلن از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

09124251334 فراهانی         02133856545 دفتر فروش

مخزن آب عمودی طبرستان تانکرسازی نوین صنعت

معرفی مخزن آب عمودی طبرستان

در ابتدا به معرفی مخازن عمودی یا به اصطلاح مخازن ایستاده خواهیم پرداخت به این علت به این مخازن عمودی یا ایستاده گفته میشود که این مخازن بدون نیاز به پایه بر روی کفه مخزن قرار میگیرند همانند بشکه های قدیمی.

مخازن عمودی یا همان ایستاده جزو مخازن پرفروش و محبوب در بین مصرف کنندگان میباشد زیرا این مخازن در بین مخازن پلی اتیلن قیمت مناسبتری را دارند.

یکی از دلایلی که باعث شده این مخازن جزو مخازن مناسب برای مصرف کنندگان باشد حجم مطلوب این مخازن میباشد که نسبت به مخازن افقی فضای کمتری را اشغال میکنند که همین امر موجب محبوبیت این مخازن در بین خریداران مخازن گردیده است.

علاوه بر موارد بالا سهولت در نصب و جابجایی این مخازن نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیت و مقبولیت این مخازن در بین مصرف کنندگان میباشد.

اما ارتفاع زیاد مخازن عمودی یکی از معایب بزرگ این مخازن محسوب میشود که همین امر موجب شده است این مخازن برای فضاهایی که ارتفاع کمتری دارند مناسب نباشد.اما در برخی از ظرفیت ها مدل هایی طراحی سده است که به آن مخازن عمودی کوتاه گفته میشود که همین امر موجب شده است تا حدودی این عیب در این مخازن برطرف گردد.

همچنین بهتر است از مخازن عمودی با ظرفیت بالا برای پشت بام ها و سقف ها استفاده نشود زیرا این مخازن به دلیل طراحی و شکلی که دارند تمام فشار و وزن مواد داخل مخزن را به یک قسمت وارد کرده پس برای پشت بام و سقف ها بهتر است از مخازن افقی استفاده گردد.