تلفن های تماس : 02133856545 09124251334

مخزن آب زیرپله طبرستان

در این بخش میخواهیم در رابطه با مخزن آب زیرپله طبرستان صحبت کنیم و به ویژگی ها و کاربرد این دسته از مخازن در مصارف خانگی بپردازیم.همچنین نکات مهم و ضروری در نگهداری و نحوه نصب این مخازن را در ساختمان ها به شما مصرف کننده عزیز اطلاع دهیم.پس حتما اگر قصد خرید یک مخزن پلی اتیلنجهت ذخیره آب برای استفاده بهینه از فضای زیرپله ها را دارید این مطلب را تا انتها بخوانید تا با توجه به اطلاعاتی که ما در رابطه با مخازن پلی اتیلن در اختیار شما عزیزان میگذاریم بتوانید بهترین نوع مخزن را با توجه به نیاز ساختمان تهیه نمایید.

در این مطلب قصد داریم تا شما عزیزان را با نحوه خرید ، نحوه نصب مخزن پلی اتیلن ، قیمت مخزن آب پلی اتیلن ، ویژگی مخزن آب زیرپله بطور کامل آشنا کنیم پس اگر قصد خرید این مخزن را دارید این مطلب به شما کمک بزرگی در خرید مخزن مورد نیاز خود خواهد کرد.

همچنین شما عزیزان میتوانید با استفاده از شماره های زیر و پیام رسان واتساپ و همچنین پیج اینستاگرام ما با ما در ارتباط باشید و در صورت نیاز با ما در رابطه با مخزن مورد نیاز خود در ساعات کاری و روزهای کاری مشاوره نمایید.

09124251334 فراهانی

02133856545 دفتر فروش

مخزن آب زیرپله طبرستان تانکرسازی نوین صنعت

انواع مخازن زیرپله پلی اتیلن

مخازن زیرپله معمولا در اشکال مختلفی ساخته میشوند که هر کدام دارای مزیت ها و معایبی میباشد که در این پاراگراف قصد داریم به بررسی انواع مخازن زیرپله بپردازیم و برای شما عزیزان توضیحات کاملی را ارایه دهیم.

در ابتدا باید بدانید که مخازن زیرپله برای استفاده بهینه از فضای زیرپله ها در ساختمان ها ساخته و تولید شده است.این مخازن در اشکال استوانه ای و مکعبی تولید و عرضه میشوند که پیشنهاد ما استفاده از مخازن استوانه ای زیرپله ای میباشد که از لحاظ استقامت از اطمینان بیشتری برخوردار میباشد.البته مخازن مکعب زیرپله نسبت به مخازن استوانه ای فضای کمتری را اشغال میکنند که همین امر یکی از مزیت های مهم مخازن مکعبی زیرپله میباشد.

ظرفیت هایی که مخازن زیرپله عموما دارند به ترتیب عبارت است از : 300 لیتری ، 500 لیتری ، 800 لیتری ، 1000 لیتری ، 1200 لیتری و 1500 لیتری که ظرفیت های 500 لیتر ، 1000 لیتر و 1500 لیتر از ظرفیت های پرفروش میباشند.امکان تولید در ظرفیت های بالاتر به دلیل احتمال ترکیدگی نمیباشد و این مخازن تمامی مراحل تست را جهت ذخیره میگذرانند و سپس وارد مرحله بازاریابی و فروش میشوند.

لایه های این مخازن معمولا به صورت تک لایه ، دو لایه و سه لایه میباشد که بهترین گزینه از نظر کارشناسان ما برای مصارف بهداشتی و آشامیدنی استفاده از مخازن سه لایه ضد جلبک میباشد.