تلفن های تماس : 02133856545 09124251334

مخزن آب افقی طبرستان

در این قسمت میخواهیم در رابطه با مخزن آب افقی طبرستان صحبت کنیم پس اگر قصد خرید یک مخزن افقی یا همان خوابیده را دارید این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا با توجه به اطلاعاتی که ما به شما میدهیم بتوانید مخزن مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

در ابتدا به ویژگی های مخازن افقی میپردازیم و کاربرد این مخازن را در صنایع مختلف و همچنین منازل مسکونی توضیح خواهیم داد سپس به قیمت این مخازن خواهیم پرداخت.

نکته قابل توجه این میباشد که مخازن افقی قیمت بیشتری نسبت به مخازن عمودی یا همان ایستاده دارند ولی به دلیل اینکه ارتفاع کمتری نسبت به مخازن عمودی یه همان ایستاده دارند استقبال زیادی از این مخازن میشود .

یکی از دلایل دیگری که باعث شده است مصرف کنندگان از مخزن های افقی استقبال زیادی بکنند طول زیاد این مخازن میباشد و همین امر موجب شده است این مخازن مناسب پشت بام و سقف های ساختمان باشند زیرا فشاری را که به سطوح می آورند بسیار کم میباشد و وزن خود و مایع داخل خود را بر روی سطح زمین پخش میکنند.

مخزن افقی طبرستان نوین صنعت

معرفی مخزن آب افقی طبرستان

در ابتدا به معرفی مخازن افقی خواهیم پرداخت تا شما با این دسته از مخازن آشنا شوید و از مزیت های این محصول اطلاعات لازم را بدست آورید تا بتوانید با استفاده از این اطلاعات مخزن مورد نیاز خود را به ساده ترین شکل ممکن خریداری نمایید.

مخازن افقی یا به اصطلاح خودمانی تر مخازن خوابیده به مخازنی گفته میشود که از لحاظ ظاهری دارای طول یا درازای بیشتری هستند و همچنین ارتفاع این مخازن یا همان قد این مخازن کوتاهتر میباشد از همین رو به این مخازن ، مخازن افقی گفته میشود زیرا طول زیاد این مخزن از خصیصه های مهم این مخزن میباشد.

مخازن افقی بر عکس مخازن عمودی دارای پایه هستند که این پایه ها علاوه بر اینکه باعث شده این مخزن نسبت به مخزن عمودی قیمت بیشتری داشته باشد باعث افزایش وزن این مخزن نیز شده است البته نسبت به سایر مخازن پلیمری.البته این پایه ها برای مخازن افقی ضروری میباشند زیرا برای حفظ تعادل این مخازن این پایه برای این مخازن ضروری به حساب می آیند.

مخازن افقی مناسب فضاهای نظیر پشت بام ها و همچنین فضاهایی که در ازتفاع آنها محدودیت وجود دارد مناسب میباشد.برای پشت بام ها بدلیل اینکه این مخازن طول نسبتا بیشتری نسبت به مخازن پلیمری دیگر دارند میتوانند فشار و وزن مخزن بعلاوه مایع داخل مخزن را بر روی سطح پشت بام و سقف پخش کنند.